NowayRide 2021 voor het goede doel en gezelligheid

Op zaterdag 26 juni 2021 organiseerde de projectgroep NoWay Ride 2021 van de Rotary Club Amsterdam-Halfweg de eerste editie van een Rally, de NoWay Ride 2021.
De start en de aankomst waren bij restaurant Q-Beach in Badhoevedorp.
Het doel van de rally was, naast het organiseren van een leuk event, geld te genereren voor het goede doel. Om dit te bereiken zijn er aansluitend aan de rally een diner en een veiling georganiseerd. De opbrengst van de veiling werd op 25 augustus jl. op de boerderij van clublid Reinier van Elderen overhandigd aan respectievelijk de Leeghwatergroep van Scouting Badhoevedorp. Deze ontving een cheque van EUR 11.000.  Een cheque van € 6.000,– werd overhandigd aan Paul te Beest, voorzitter van de Stichting Vrienden Stoomgemaal Halfweg; een stichting die weinig subsidie ontvangt en een uniek industrieel erfgoedmonument probeert in stand te houden, geheel draaiend op vrijwilligers.